یكجای كار همه خودشان را گول میزنند!
نمی شود خوبها همیشه خوب باشند و بدها همیشه بد!
واین قضاوت را ما كمتر می بینیم!
یجایی خواسته ها و انتخابهایمان مال خودمان نیستند!
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 2:08
باعطر تو آغاز شود
عطر که میگویم
نه اقتضای شاعرانه گیست
نه تعارف روزمره
تنها تجربه این روزهاست!
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 2:08
الان با اهنگ خستم از محمد علیزاده و میثم ابراهیمی تمام تابستان مرور شد!
تمام كشمكشها
تمام حس خوب پوشالهای خیس خورده كولر
حس بازی با "سیاه"
حس خوب شنا و دوره های فشرده جناب ف
حس خوب مقاله نوشتنها
حس خوب ادیت فایل های كتاب
حس خوب خواندن كتابها محمد اعرابی
حس خوب مسافرت
حس خوب شبگردی های كویر
حس خوب تنهایی های خیابان نظری
حس خوب لهجه كرمانی هم مسیر دائمی
تابستان خوب عالی دلپذیر
یك آهنگ چه اصالتی كه ندارد!
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 2:08
حال من خوب است،
برای تمام اتفاقات دلیلی هست و اكثرا این دلیل را دانستن باعث آرامش می شود،
آرامش كه می گویم، ناخودآگاه حالم خوب تر می شود،
یا تابش خورشید و برگهای جوان مو و سكوت ظهر تابستان می افتم
خلوت
خالی از هیاهو
وفقط صدای بال حشرات را میتوان شنید
خدارا شكر
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 2:08
دارم معین گوش میدم
همیشه موقع كنكور گوشش می دادم
سالهای قبل آهنگ مردم، شمالم تا جنوبم عشق
از حمید گرفته بودمش
فیلم بود
توی كتابخانه میدیمش
یادش بخیر
روزنامه ایران را می خواندیم
چه بعد از ظهر ها و تابستانهای خوبی بود آنسالها
یادش بخیر
لحظه جایی برای گفتن ...
ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 2:08
و آرامش،
معشوق باشد و ثبات حضورش
اصلا آدم باید عاشق زندگی كند كه صبح جهان صبحشان باشد،
با نشاط
با حضور هم
نه ازین روز مره های مسخره سر كار برو
نه چای لیپتون
آدم باید هر صبح قبل زنده بودنش قبل بیدار بودنش
قبل از هرچیز
شكرگزار حضور معشوق باشد،
شكر گزار بیدار شدنش
شكر گزار ثبات حضورش
لذت نگاهش و...
لحظه جایی برای گفتن ...
ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 2:08
با خواسته خودش
بنظرم
این همه اتفاق خوب دلیلی بیش از خودش دارد
دلیلش حضور معشوقیست،
كه هر فرد با تجسم لبخندش انگیزه تلاش پیدا می كند
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 2:08
ترسیم شفاف رویاها
ترسیم خواسته ها
و بهتر از قبل ادامه مسیر
پرتلاش تر
پ.ن صدای معیین را كه می شنوم عاشق تر میشم،
لذت بخش تر است
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 2:08